IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i Rękojmia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1)
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
pod następującymi warunkami:
a) Konieczność zmiany terminu bez zmiany wynagrodzenia umownego:
- Działanie siły wyższej, tj: wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności
zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia –
wojna, klęska żywiołowa, strajki,
- Wyjątkowo niesprzyjające warunków fizycznych bądź atmosferycznych.
Zamawiający ma na uwadze warunki atmosferyczne odbiegające od typowych
mających wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych jak:
długotrwałe intensywne opady trwające poniżej 3 dni, powódź (czas
niezbędny na usunięcie wody z zalanego terenu i możliwość kontynuacji
lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimy, opady śniegu, niskie
temperatury, które zgodnie szczegółową specyfikacją techniczną
uniemożliwia prowadzenie robót.
- Nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego,
których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a
także zdarzenia, które niezależnie od Zamawiającego mają wpływ na budżet
Gminy Istebna (np. zmiana obowiązujących przepisów).
- Decyzji służb konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego mających wpływ
na przesunięcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy,
konieczność wykonania prac archeologicznych (badań archeologicznych).
- Wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Pzp, niezbędnych
do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których
wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do
przewidzenia.
- Zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie
Zamawiajacego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego.
- Zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych
bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak
wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu
umowy.
- Wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w szczególności tych,
które wynikają z błędów projektowych lub niedostosowania projektu do
faktycznych warunków terenowych, a także zmian powodujących poprawę
efektywności ekonomicznej inwestycji.
- Wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy – na wniosek Wykonawcy,
- Przedłużającej się procedury uzyskania decyzji administracyjnej
zezwalającej na realizację przedmiotu umowy,
b) Rezygnacja z wykonania części robót – ograniczenie zakresu robót
wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w
dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w
trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji
przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiajacego wraz z
obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający
rezygnuje:
c) Zmian przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego (bez zmiany
wynagrodzenia) w przypadku:
- Zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w § 12 ust. 1 i 2 Umowy, w
przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego i Wykonawcy, pod
warunkiem przedstawiciela w jej zastępstwie osoby spełniającej warunki
określone w SIWZ, opracowanej na potrzeby niniejszego postępowania.
- Zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego.
d) Zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy dot. Zakresu robót
przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę (bez zmiany
wynagrodzenia), pomimo, że w ofercie Wykonawca nie przedstawił zakresu
robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym
zakresie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcę.
e) Zawieszenie przez Zamawiającego wykonania części lub całości robót na
czas trwania przeszkody w przypadku wystąpienia konieczności wykonania
robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie
przewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia
prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy bez zmiany wynagrodzenie.
f) Zmiana technologii wykonania robót, lub zmiana materiałów, jeżeli
nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu
niepogorszających standardów jakościowych, z ewentualną (zależną od
akceptacji Zamawiającego) zmianą wynagrodzenia.
g) Skrócenie terminu odbioru przedmiotu umowy (bez zmiany wynagrodzenia)
– na wniosek Zamawiającego.
h) Skrócenie terminu płatności wynagrodzenia należytego Wykonawcy (bez
zmiany wynagrodzenia) – na wniosek Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-09, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta
musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty
obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na
język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: